Zgodnie z oczekiwaniami swoich klientów udzielmy 24 miesięcznej gwarancji na wykonaną usługę, a na zastosowane podzespoły na czas określony przez producenta w kartach gwarancyjnych. Korzystając z oferty znanych producentów, uwzględniając postęp technologiczny oraz fakt, że stosowane przez nas podzespoły służą ochronie mienia, dokładamy wszelkich starań, aby stosować urządzenia niezawodne.
Gwarancja nie obejmuje bezpłatnych napraw usterek powstałych w wyniku:
- kradzieży lub dewastacji podzespołów,
- dewastacji infrastruktury okablowania,
- wyładowań atmosferycznych,
- awarii instalacji wodnej lub elektrycznej obiektu,
- ingerencji przez osoby nieuprawnione,
- zerwania plomb gwarancyjnych
W okresie gwarancyjnym przejmujemy na siebie obowiązek kontaktów z serwisem producenta, a także demontaż uszkodzonych podzespołów, transport do serwisu i ponowny ich montaż w obiekcie. Producent na czas naprawy nie zapewnia urządzeń zastępczych, dlatego aby zapewnić ciągłość pracy zainstalowanych systemów zainstalujemy urządzenie zastępcze.
Dla Państwa wygody i poczucia bezpieczeństwa wprowadziliśmy usługę „konserwacji”
w trybie miesięcznym lub kwartalnym która obejmuje utrzymanie w sprawności wszystkie podzespoły funkcjonujące w systemie tzn.:
- sprawdzenie historii systemu CCTV lub pamięci zdarzeń systemu alarmowego
- kontrola wszystkich głównych elementów CCTV (w tym struktury okablowania oraz połączeń) lub systemu alarmowego
- sprawdzenie wszystkich urządzeń kontroli CCTV lub systemu alarmowego
- sprawdzenie oraz oczyszczenie kamer, obiektywów i obudów
- sprawdzenie poprawności pola widzenia kamer (ew. ich ustawienie do nowych wytycznych)
- sprawdzenie jakości nagrywania i odtwarzania obrazu
- naprawy usterek w razie potrzeby
- przywrócenie systemu CCTV lub systemu alarmowego do statusu operacyjnego po jego awarii
- 24 godzinna pomoc techniczną.